Wie is Victor

Victor is een vooraanstaand organisatieadviesbureau, opgericht door resultaat gedreven professionals die gespecialiseerd zijn in waarde creatie, verbetering van de prestaties van een onderneming. Wij zijn erop gericht om het verschil te maken en resultaten te leveren die de continuïteit, de bedrijfsresultaten en de waarde van de onderneming beschermen en vergroten.

Wij ondersteunen goed presterende, soms uitdagende of in moeilijkheden verkerende ondernemingen in de rol van vertrouwensadviseur met de Victor methodiek als onze gids. Onze focus is het bezweren van crisissituaties, het verbeteren van de bedrijfsresultaten en het oplossen van de meeste problemen van onze klanten. Onze diensten bestrijken het terrein van leiderschap en organisatie, organisatieverbetering en financiële adviesdiensten.

Waarom Victor

Victor is een naam. Een naam die uit het Latijn afstamt. Victor betekent overwinnaar.
De methode die Victor hanteert leidt onherroepelijk tot (zakelijk) succes. Want met de methoden van Victor ga je doen wat je moet doen om de kansen tot succes te maximaliseren. Je maakt van je organisatie een winnende organisatie. Een winnaar. Met Victor creëer je een winnaarsmentaliteit binnen iedere organisatie.

De winnaarsmentaliteit draagt bij aan het behalen van doelstellingen, het werven van leerlingen/leerkrachten, werven van donateurs, verkopen van producten/diensten tot zelfs het verkopen van woningen in een stagnerende markt. De spreekwoordelijke schouders er onder. The winner spirit.

Want wees eerlijk, uiteindelijk wil iedereen toch winnen.

De V van Victor is tevens het Romeinse cijfer 5. Victor hanteert 5 stappen die doorlopen worden om de kansen tot (zakelijk) succes te borgen.

Daarom Victor.

Opzoek naar je ware DNA

Veel bedrijven zijn zoekende. Wie zijn wij nou eigenlijk? Waar staan we nu voor? Wat dragen wij nu bij? Wat maakt ons nu loveable?

Dikwijls communiceert een organisatie niet wat ze is, maar wat zij wil zijn. Iets wat je wilt zijn…ben je nog niet. Het is een prachtig streven, maar representeert vandaag niet wie je bent. Dergelijke communicatie kan tot enige verwarring zorgen.

Door exact te achterhalen wat de ware DNA is van een organisatie wordt de organisatie in staat gesteld precies dat te communiceren wat a. waar is en b. wat strikt noodzakelijk is om trefzeker te zijn.

DNA draagt dat stuk bewijslast met zich mee. Bewijslast voor al hetgeen de organisatie zal gaan communiceren.

Victor destilleert de ware DNA door haar onconventionele analyses, het vinden van het ‘hart’ van de organisatie.

Ware DNA doet een hart sneller kloppen. Een hart staat gelijk aan gevoel. Gevoel staat gelijk aan willen. Ware DNA doet een hart willen.

Nieuwsgierig naar uw ware DNA? Vraag een lezing aan en wij vertellen u exact hoe ook u uw ware DNA boven water krijgt.